نيکبخت واحدي: اراده کرده‌ايم در فينال باشيم

نيکبخت واحدي: اراده کرده‌ايم در فينال باشيم 

علیرضا نیکبخت واحدی که در دیدارهای اسیایی نتوانسته است که در زمین حضور داشته باشد امیدوار است تیمش بتواند از پس سئول بر آید.
به گزارش گل و به نقل از ایسنا نیکبخت درباره این دیدار گفت: شرايمان خيلي خوب است و خدا را شکر آماده‌ايم. دل من خيلي براي اين بازي روشن است و احساس مي‌کنم امسال مثل همان سالي مي‌شود که الاتحاد را برديم. اگر خاطرتان باشد در بازي رفت 3-2 باخته بوديم اما در دقيقه نود گل زدم و به مرحله بعدي رفتيم. همه آماده هستيم. رسيدن به فينال اصلا دور از دسترس نيست. اعتقاد دارم که همه چيز دست خودمان است و مي‌توانيم پيروز شويم اما مسئله اصلي اين است که براي گلزني نبايد عجله کنيم تا خدايي ناکرده در ضدحمله غافلگير شويم.

 او در ادامه با مهم دانستن حضور تماشاگران در ورزشگاه بيان کرد: آنها يار دوازدهم ما هستند و حضورشان تعيين‌کننده به شمار مي‌رود. حضورشان در روحيه بازيکنان بسيار اثرگذار است و اگر يادتان باشد، يک بار ما برق را با چهار گل برديم و قهرمان ليگ شديم. در آن بازي تماشاگران عامل اصل بازي خوب ما بودند و سنگ تمام گذاشتند. اميدوارم چهارشنبه هم سنگ تمام بگذارند. هيچ چيز مثل تشويق يکپارچه تماشاگران به تيم روحيه نمي‌دهد و بازيکنان را تهييج نمي‌کند. حضور آنها براي حريف استرس ايجاد مي‌کند و ما مي‌توانيم از اين فرصت استفاده کنيم.

هافبک استقلال در پاسخ به اين سوال که وضعيت خودش چگونه است، اظهار کرد: در شرايط بدني بسيار خوبي هستم و از انگيزه بالايي برخوردارم. اگر کادرفني صلاح بداند و مرا به ميدان بفرستد، همه تلاشم را خواهم کرد تا مثمرثمر باشم. خيلي دوست دارم بتوانم نقشي هر چند کوچک را در فينال رفتن استقلال ايفا کنم.

او در پاسخ به سوالي درباره تيم اف‌سي سئول و اين که آيا اين تيم قابليت شکست در تهران را دارد يا خير، عنوان کرد: اف‌سي سئول تيم بسيار خوبي است اما در کره موقعيت‌هاي زيادي داشتيم و به هيچ وجه دست و پا بسته ظاهر نشديم. به نظرم بوريرام خيلي بهتر از آنها بازي کرد اما اين تيم تنها کاري که کرد، استفاده خوب از موقعيت‌هاي معدودش بود. با اين حال انگيزه بالايي براي جبران داريم و روز چهارشنبه اجازه قدرت‌نمايي به آنها نمي‌دهيم.

نيکبخت‌واحدي در پايان و در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به غيبت تيموريان و نکونام چيست، گفت: آنها بازيکنان کليدي و بسيار موثر ما هستند اما در اين ديدار متاسفانه حضور ندارند. اعتقاد دارم که جايگزين‌هاي خوبي براي آنها داريم. در اردوي تيم مي‌بينم که همه بازيکنان همدل شده‌اند تا اف‌سي سئول را شکست دهند. همه ما از انگيزه‌هاي بسيار بالايي برخورداريم. همه بازيکنان استقلال دست به دست هم داده‌اند و اراده کرده‌ايم تا در فينال حاضر شويم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:, | 19:15 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح